Thursday, June 18, 2009

old time

td duk bukak2 almari buku, t'jmpe plk album2 lm. bl tgk blk gmbr lm ni, mmg klakar rs ny. rs kecik je.. mak cakap dia rs mcm br smlm abah ambik gbr ktorg 2. skang ni dh besor pnjg. blh jd bini org dh..hehehe (ye ke??) tp aku x de gmbr yg wk2 baby. mak kata wk2 aku umr sethn dl, ak rosk kn camera abah. smpai pch bnda 2 buat dek aku. ha..sbgai blsn ny, x de 1 pn gmbr aku wk2 baby dl (marah betol dia ek). tp lps adik aku lahir, br la diorg start ambk gbr2 aku. umor 4 taun kot wk2 2..
x ksh la..jnji ada dr x de lngsg

ha..ni gmbr feveret aku. ntah r ngape, cam rs comel giler plk aku dlm gbr ni..hehehe (perasan lbh :p).ni gbr wk2 rombongan pegi melaka (klu rombongan tadika, mmg x pg tmpat lain dh). yg pompuan cute+kain senteng ckit sblh aku 2 is my along (tapi dia x sekiut aku la..). yg mamat sblh aku 2 plk, anak sedara ckgu tadika (bkn pkwe ye..). yg kt blkg 2 x tau la sp. x pnah tgok plk..hurm..musykil2

ni gmbr wk2 smbut bday kt tadika. bju merah-kak fitrah, bju tadika-wan,bju putih-kak ain. ha..bngga giler wk2 smbut bday ni sbb x pnh ada sorg pn bdk yg smbut bday kat dlm kls mcm aku. kira cam gempak la..(untuk zaman 2)

hah, ni gmbr kat rumah tok. ni la geng kitorang dr dl smpai sekarang. yg pkai bj lgan biru- aban, yg mcm senyum x ikhlas-along, yg bj kuning kt blkg skl-adek, yg kecik skl+x pndg camera-faiz. aku?? ha.. msti la yg plg pndai pose 2..ngeh3

sk gmbr ni sbb bju aku dgn bju along sama (beli 1 percuma 1..kot). mak kata sebab baju ni la kitorang suka mkn buah2an tempatan..hahahaha..x de kena mengena lngsg

5 comments:

Acoustika said...

kawai desho ne...huhu

MyLifeMySoul said...

patut la beria nk srh along baca. wei gamba org blkg ismayuddin tu sepupu die la. Along ingt lg cikgu zian ckp tu anak sedara die.

illey ibrahim said...

milin..sampai hti u letak gmbar i yg buruk tu..x pe,xpe...sesi blas dendam..gagagagagagaggagaggagagag

MyLifeMySoul said...

Dek,, milin mmg unfair. die mmg sengaja letak gamba die yg plg comei spy kita x nmpk comei...

amilinhussin said...

hahaha..yess.akhr ny aku lah yg t'comel skl