Sunday, July 19, 2009

nasib baik selamat..

seronok bila ena kata dia nak sewa keter. tapi bila tengok keter 2 mmg sedih. ingat kn luar je teruk tp bila ena srh aku drive (ena x biasa bwk manual) br aku sedar keter 2 macam 'hidup segan mati x mau'. terasa b'gegar stereng bila pegang. dh la ketat.. tp aku buat2 berani jugak nk bwk keter 2 ( maklumla.. bukan senang nk ada keter). 1st 2 pegi tesco. jln jam nk mati tp slmt jgk smpai. ps2 nk pegi jusco plk. kali ni ena plk bwk. kali ni lagi seram.. nyaris nak kena langgar ngn trelar (cmni ke ejaan dia??). ety ngn ana dh b'peluk kat seat blkg. aku ngn ena dh m'jerit bgai nk rak ( trelar wehh.. bukan bnda kecik 2..). tp slmt gak smpai jusco. dpt la aku ngn ena tgk transformers ( lps 5x pegi wayang tp asyk full je). blk 2 ena dh x brni nk bwk keter 2. so, x pe la. kali ni aku bwk plk. n ktorg slmt gak smpai rmah. fuhhh...