Sunday, January 23, 2011

suatu pagi..


pukul 11.30 pagi (lebey kurang la..)

ety: wei korang, laptop aku dgn viva dh x de..
ana, milin : HA!!!!!

first thing yg aku tgk, laptop aku la kan.. alhamdulillah, masih di situ. agak nye si perompak 2 x nmpk lptop aku letak kat bwh ni. tapi...

lokasi laptop ety n viva yg dulu ada sekarang x de

viva

ety
terus kol dila n betik (kebetulan tgh mkn dgn bad)sbb ktorg dh x tau mana nk mula dlu (report polis or block kad atm).. 

after report polis (ni ana yg suruh ambik gbr, gbr dia blur sbb aku x pasang flash. takut kena marah dek incik polis)





lepas incik polis balik..

lakonan semula cara pencuri masuk *kredit utk bad*


tombol pintu dah tercabut. sampai hati mereka yg merompak ni..

wajah2 si mangsa

meeting bersama si mangsa.. ety mengetuai perbincangan. bad tgh pikir cmne nk repair tombol pintu 2..
 polis report



mmg polis report ni klakar camni eh??..*hehehehe*

 * kejadian ni berlaku waktu semua ahli rumah tengah tido n waktu diamasuk x dapat diketahui. antara barang lain yg hilang - handphone, purse..

3 comments:

illey ibrahim said...

woi makcik....please call me,,,gile la,,,nasib baik korg selamat..kat rumah korang kne buat palang macm kat umah adik la...bru selamat...

Anonymous said...

biar la dia ambik brg jerk..
jgn dia ambik org2 nyer sudah..
paper pun kner bersyukur la yer...hehhehe

Anonymous said...

ya Allah milin....alhamdulillah..okey ke skrang?