Thursday, May 19, 2011

patut ke x??


selama ni aku g kuliah memang selekeh gila
bapak pemalas nak iron baju n tudung
aku pilih tudung senang n baju yg corak banyak2 (teknik utk mengurangkan ke'clear'an kedut)
hari 2 ada sorang member rumah tegur
'aku sem ni x nampak lansung hang pegang iron milin oi'
sebenarnya aku bukan pemalas..
aku simple (ok, alasan semata2)

and now, rasa macam nak ubah.

dari ini,


nampak selebet sebab time ni pukul 4 pagi n aku lansung x tdo lagi *betul, kali ni mmg x tipu..heeee*

kepada ini,


aku penah pakai gini g kl hari 2

oh yeah, gaya siti. *selendang ni over panjang n ni je cara yang boleh pakai untuk x bagi nampak cam cempedak kena balut*

belajar dalam youtube dengan sorang mualaf US.. *selesa nak mampos sebab x yh pakai scarf n tudung sikit pon x sentuh leher. so, leher x rasa macam dalam sauna*

sori, gambar senget
malas nak adjust
sila rajin2 kan diri melihat dengan angle sendiri
.
.
.
.
.

p/s: adakah aku seorang yang memang pemalas??
renung2 kan dan selamat beramal~

No comments: