Sunday, April 11, 2010

thanks

mggu lps mak ngn abah g indon tgk along konvo. rsau gak aku sbb diorg x pnh smpai sn n 2 2 pon x pnh naik kpl terbang. sepatutnya aku ngn adik aku, faiz yg pegi tp time 2 x sure yg final exm dh start or not. di sbb kn x nk ambk risiko, so deme b'2 je la yg pegi. mlm 2, along kol aku..
ni la antara dialog kami mlm 2.. ( ada certain 2 aku x igt, so aku tkr2 ckit. tp ni mmg citer benar..)

along: tau x td wk2 mak ngn abah kat lcct, diorg ada jmpe 1 group bdk ni

aku: pastu??

along: pastu mak pon borak la ngn bdk2 2..

aku: borak pe??

along: borak macam2. mak tanya diorang, nak g indon gak ke.. diorg ckp 'ye'. ps2 mak pn bkk la citer yg ni first time dia pegi indon n naik flight so dia mcm rsau gak.

aku: mak ckp g2?? pastu bdk 2 kata pe??

along: budak 2 ckp, ' x pe makcik, nnt makcik ikut je ktorg. ktorg buat apa, mkcik ngn pkcik follow je.. nnt dlm flight pn kita ddk je dekat2..

aku: baik btol. mcm mn mak blh pg tegur diorg??

along: bkn mak yg tegur diorg. diorg yg tegur mak..

aku : o..ps2??

along: diorg tolong mak ngn abah smpai hbs r. siap bwk pegi imigresen sume. ps2, bila sume dh setel, dia make sure yg mak ngn abah dh ok, diorg blah r..

aku: oo.. ni apa motif citer ni??

along: tau x sp yg tolong mak ngn abah??

aku: x tau. sape?? (nak x nk je aku tny ni. dh dia semngt citer, aku kena la buat2 dgr)

along: BUNKFACE!!!

melompat aku bgn dari katil. biar betul kak oi.. hadoi, klu la aku yg pg indon wk2 2.. tapi pape pn, thank you for helping my parents..

#mak, x de ke yg mak b'kenan nk dijd kan menantu antara 3 2?? hehehehe

1 comment:

MyLifeMySoul said...

abah: suma handsome2 along. t'utama yg rambut lurus. hormat gile kt org tua..
mak: a'h yg tu kan bang.
abah: tulah,,dia ada bwk sorang pmpuan jugak... that girl pun baik.. abh suka la 2 2

aq dlm hati-- nmpk sgt tu sam..haha. x b'peluang la kamu dek oii