Thursday, May 20, 2010

babies

2 hari spend time dgn ain, amia, and hanani makes me realize yg diorg ada habit tersendiri. ada certain habit yg sama n ada yg very different.

ain - umur baru 5 taun.dia ni jenis yg happy go lucky. kalau kita x bagi pun, dia akan senyum n cuba x ambik things seriously. so, aku kena be tegas dgn dia. dia ni sgt competative. buat semua bnda pn nk b'lumba.

damia: 3 years old girl. a very straight forward person. apa je opinion dia, sume dia akan kuarkan. x de selindung2 pon. cnth nye, ada one time 2 aku pki dress pink yg ada corak2. aku tny dia, 'makngah cantik x amia?' n dia boleh jawab 'cantik, tapi macam baju tidur saje,'..hahaha..sentap kejap aku

hanani: umur x sampai setahun pun (baru 5 bulan kot..ntah la. x igt). sgt cute. yg aku nmpk dia ni suka sgt meneran. kdg2 kita igt dia nk nangis. tapi rupa2 nya x, dia mmg jenis yg mcm 2. bunyi dia meneran 2, smpai 1 rumah dgr. bila dh penat, dia pon nangis. lg 1 habit dia, dia ni suka menjelir..so so so so so cute..

habit yg sama:

ain, damia, hanani: 3 3 suka pegang orang waktu menyusu. selagi susu x habis, selagi 2 diorg x kan lepas orang yg diorg pegang 2. kadang2 bila 3 org nk menyusu serentak, aku letak je hanani kat tgh antara ain n amia. ps2 mula la ain pegang sebelah tangan hanani, damia pegang lagi sebelah n hanani pegang tangan aku.. dah mcm berantai pulak aku tgk..

No comments: