Friday, February 4, 2011

friendly blogger award


eksaited terlebih bila ada yang bagi award ni semalam...*first time lorr*. time kasih untuk sya aka my kazen sebab bagi ni * terharu ok* . 

so, skang ni kena buat macam yg pemberi award ni suruh buat *hmmm, apa ek. kena check balik kat blog dia nih*

1. letak tajuk entry 'friendly blogger award
SIAP CIKGU!!

2. cerita serba sedikit pasal blog korang 
*ehem2* konsep - cacamarba sebab x tau nak letak konsep apa *macam nak buat album pulak main konsep bagai*. tapi aku suke letak gambar dari bercerita dalam blog ni * sebab x tau nak karang ayat macam mn. nak jawab soklan ni pon dah gigil gigil nak pikir jawapan*

3. dalam banyak2 blogger, blogger mana yang paling korang suke?
suke blog yang ada kaitan dengan aku. macam blog orang2 yang aku kenal or ada life yang sama dengan aku.
4. letak link blogger tadi
sila rujuk soalan 3 *malas dah nak letak*

5. tag sape sape yang korang suke untuk award nih
aku suke sume so aku tag sume *erti kata lain, sama nak ambik pon boleh* tapi kena jawab la soalan macam ni

No comments: