Saturday, February 26, 2011

ole ole dari india


minggu ni aku balik kampung sebab...

nak jumpa budak ni. dia baru balik dari india.. *hey wale wale!!!*
dia belikan aku sareee ni

bapak panjang saree ni. nak dekat sama besar ngan umah aku dah
 so, rasa2 nya raya taun ni nak berubah wajah sikit. 
tapi sebelum 2 kena belajar dulu cara nak pakai
zaman dah moden, cara nak pakai saree aku tengok je kat sini
*perut x bole kasi nampak wo, sebab 2 pakai t-shirt saje kat dalam*

pandangan dari depan -gemuk- *muka x leh tunjuk sebab aku x pakai tudung*

belakang *cacamarba* - saree ada hood. ko ada?-

corak hujung sari *sukeeee*
 sebab x puas hati dengan hasil yang pertama tadi, aku godek semula youtube n cube plk dgn cara ni

pon serabut ayam

tapi belakang better la..
serius panas pakai sari ni. meleleh leleh *peluh la..*. so, akhirnya buat keputusan kain saree ni nak buat bju kurung je.. *hehehe..kalau aku pakai saree taun ni wktu raya, sure aku x leh masuk surau. tok imam buat sekatan kat depan pintu surau*

ni la orang yang bertanggungjawab dalam penghasilan saree ni. agak2 nak buat tempahan, boleh contact aku dulu

.
.
.
.
.

adakah saya seperti dia??
renung2 kan da selamat beramal.


2 comments:

Raden said...

memg kne wat bju kurung aa..tak kn nk kai sari dgn tudung? weh cik amilin..kamu wat ruang komen nie jd popup window aa..nti kompem ramai org kunjung tiba..apekah..slamat beramal

amilinhussin said...

baru igt nk jd pencetus dunia fesyen.. mane tau leh lwn hana tajima..hehehe. btw,tq utk suggestion 2.. aku ku buat secepat mngkin