Wednesday, June 8, 2011

macam pengantin baru

ye ke pengantin baru suka duduk dalam bilik?? diorang buat pe je dalam bilik 2?? hurmmm....


 mak nak g keje mak bukak pintu bilik

'jangan bangun lambat sangat. kemas rumah, jemur baju, sapu depan rumah, masak nasi, bla bla bla'

'okess'


mak balik keje mak bukak pintu bilik

'ai, x kan tido lagi kot'

'dak eh, duduk main laptop je'


petang abah balik joging abah bukak pintu bilik

'buat pe?'

'x de ape. baca komik je'


2 la rutin harian nya
aku memang suka duduk dalam bilik
kadang2 x kuar langsung pun x pe..
perut lapar baru hegeh2 nak cari makanan kat dapur
jangan salah paham
aku bukan kaki tido..

hari 2 waktu aku nak cat bilik ni kaler merah, ramai yang x bagi. sebab diorang kata kaler merah ni kaler aktif, nanti kang aku x leh nak tido. tapi lepas aku guling2 nangis kat lantai kedai cat 2, akhirnya abah aku belikan jugak cat merah ni. dengan 1 syarat, 1 dinding je yang boleh merah.*cis, baru plan nak cat syiling pon merah* . alhamdulillah aku tido pon ok je. nampak nye cat x mampu nak gugat tido aku.


 
teddy bear ni orang bagi. kena simpan leklok. yang tergantung kat leher dia 2 medal yang along dapat waktu konvo u dia.*kalau orang tanya, aku cakap aku punya dah 2*




hadiah2 orang bagi, kotak comey2, album gambar, komik, dvd album sume aku letak sini je.




duduk bilik memang x penah bosan. komik pon aku dah letak dalam bilik. agak2 bosan ngn laptop, boleh baca mende nih.




nak buang air?? takde masalah. tandas pon ada ni. sebab 2 x yah kluar bilik dah




ni aku buat sendiri. pakai hiasan langsir mak aku je..*sori curik*
.
p/s: kalau de pantry dalam bilik kan best

2 comments:

syakirah samat said...

wow !!! perfect !!! t nak check in lah..hehehhe

amilinhussin said...

bole.. 50rnggit je smlm.. kad kredit diterima