Wednesday, July 20, 2011

penang mai

hari ni lab tutup sebab ada orang datang buat audit, so aku x bole nak masuk lab buat project. lagi pon sample2 ikan aku 2, aku tengah letakdalam freeze drier (utk keringkan dia) n isnin depan baru bole nak kluarkan dia.. malam tadi aku tido umah classmate aku, peko-chan n hari ni dia ajak tolong dia buat laksa penang *nyum nyum nyum nyum*

ok, segala 'instrument' dan 'senjata' sudah bersedia *perang-mode time*

pegi pasar, jumpa cili kering ni. bapak segala besar. kitorang beli jugak sebab murah *warna je lebey, tapi x pedas langsung*

o yeah, bahan-bahan nya~


tengah-tengah nak buat 2, x jumpa pulak la tutup blender. habis selongkar 1 dapur, pastuh tros give up. kitorang pon..

tutup pakai piring je lah.. janji bertutup
lepas sejam bertumbuk kat dapur 2....


jeng jeng jeng... *SUPERB+MABELES*









# ni kalau tunjuk kat bakal mak mertua pon, memang bakal mak mertua restu lah aku dimartabatkan sebagai menantu

p/s: ada gambar yang lupa nak rotate, sila tune kepala sesuka hati

No comments: