Saturday, July 9, 2011

GEDEBUMM!!!!!

deghian udoh gugor!!!
lama dah aku tunggu ni
tempat lain musim durian mungkin dah nak habis
tapi kat kampung aku pesta durian baru nak mula
ada yang cakap

'skarang durian dah berlambak jual tepi jalan. beli je la. bukan susah pon'

aku pon terus capai maikropon

2 yang silapnya nye masyarakat kita sekarang ni ye tuan2 dan puan2 sekalian (gaya seorang wakil rakyat)
yang ditunggu bukan duriannya
tapi semangat musim durian 2 sendiri
time ni la yang jauh balik kampung, sama2 redah semak samun carik buah durian
feeling 2 yang mabeles nye..
kalau nak cakap pasal buah durian 2 sendiri
kat tesco pon x penah putus musim

lantak la orang nak cakap ape pon, tapi aku memang slalu overexcited waktu musim durian

waaawawaweeeeewiiiwaaaWOW!!!! (tanda2 hormon eksaited sudah terlebih)

taiko2 durian dulu, kini, dan slamanya *aksi parang memarang bermula*
walawehhhh.....bersepah airliur tengok ni..
bismillahirahmanirrahim..*pelahap cmne pon, doa jangan lupe*
wajah2 mangsa selepas acara aqiqah beramai-ramai


# aku memang suke durian kecik2 gini. yang isi besor2 macam boye 2 aku memang x berkenan

1 comment:

julierosarina said...

wah..wah..ni jeles ni.hehe..kemain beso lg isi durian tu. pos ler sini skit.. blh buat stok tempoyak utk pose nih...