Monday, August 1, 2011

lagu dari hamba

sepanjang aku kat shah alam ni ada 2 lagu yang aku x stop main. x kisah lah dari hp or laptop *saye x de mp4, i pod, dan sebagainye*. 2 lagu melayu ni memang best gila *bulan puasa, ayat pon kena puasa jugak*, sebab dia lain dari yang lain *aku rasa la*.. 

lagu awi rafael- pulanglah. ada 2 version. english n melayu. kalo x silap yang melayu 2 tajuk dia berlari. tapi aku suka dengar version yg ni.



lagu ni boleh buat kepala aku borgoyang sepanjang hari di bawah pengaruh minda separuh sedar. memang layan habis. lagu dari ning baizura, jaclyn victor, n sheila hamzah *ala, ank nd lala 2 la* tajuk dimana di mana.. puas hati layan lagu ni dari pagi sampai ke pagi esok...


#sebenarnya aku pegi lab hari ni tapi x de pape pon nak buat. nak post ape pon x tau. so, godek2 la apa yang boleh dalam youtube ni. tengok-tengok jam lambat lagi nak maghrib ni.. *HAIH*

1 comment:

pAkciK said...

bulan pose ni..cer bawok dngor mp3 orang ngaji, xyah di mana di mana..puasa puasa...